piątek, 4 kwietnia 2014

Deer

Kolejne warszawskie cudo na mojej liście- Kamienica Taubenhausa w Warszawie, przy ulicy Marszałkowskiej, naprzeciwko ulicy ks. Skorupki. Jak wyczytałam zbudowana w stylu neogotyckim. Przed II wojną światową w tej okolicy było ich razem  trzy i tylko ta jedna się ostała. Jak wiele kamienic została przejęta przez właścicieli, chyba sprzedana, a ludzie tam mieszkający - no cóż musieli się przenieść. Ci mieli więcej szczęścia gdyż zapewniono im mieszkania w przeciwieństwie do lokatorów z Wilczej 22. Dziś mieści się w niej Instytut Włoski. Tak czy inaczej cieszy oko. Mała Italia w środku Warszawy .

top- here
jacket- here
pants-H&M
boots- Reserved
bag-Allegro

















A to se ja w roli pstryka :) Mój M wypełzł zza obiektywu :)




73 komentarze:

  1. o tak miejskie boho to zdecydowanie coś co mnie jara ! rewelacyjny look ! Milo zresztą też wygląda świetnie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha mina -powaga haha

      Usuń
    2. Ja ten teges...oboje zajebiści! :)

      Usuń
    3. myślę to samo, miejskie boho na szóstkę. I chłop też fajnie wygląda.

      Usuń
  2. cudniście <3 wszystko mi się podoba! jest moc! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna koronkowa bluzka i toreba z frędzlami ! Genialnie !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz idealną figurkę do tego typu spodni :) świetny zestaw Kochana !!! <3 no i jaki przystojny Pan się pojawił na blogu ;) to Twój mąż ?? buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj takie stylizacje to ja lubię:) Nutka boho i jest genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. you look great, I love this bohemian outfit! Flare jeans never get old!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia i świetna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale z Was stylowa para, Rasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Me encantan tus uñas! besos

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie dość ,że Ty piękna jak z okładki ELLE to Twój facet nieziemsko stylowy!!!
    Ajjjj ciężko byłoby mi oderwać od Was oczy na ulicy!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie wyglądasz, cudowna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowita z Was para <3 A Twoim zestawem boho-rockowym zachwycam się maksymalnie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz piękną koroneczkę! I te pazurki! Nie wspominając jaka z was piękna para ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowny top<3<3<3
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  15. Great look, I love your jeans and nails :D
    kisses

    http://visiononfashion.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny, stylowy look, śliczne paznokcie i facet też niczego sobie ;) Po prostu para jak z okładki

    OdpowiedzUsuń
  17. cudownie wyglądacie :) para idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. "wypełzł" poprawiło mi humor (a jest z nim źle - nie śpię, bo jutro rano rwanie zęba i przebudziłam się i drżę ;() - może ja też kiedyś mojego namówię, żeby wypełzł ;P ale zawsze mnie straszy, że jak będzie przeczuwał, że mam taki plan, to specjalnie założy krótkie, dziurawe spodenki, skarpety w groszki i koszulę w kwiatki - bo wtedy nie zaryzykuję takiego kroku ;P

    ładnie wyglądasz, Rasz - dobrze, że te spodnie, to dzwony, a nie rurki! wtedy ten efekt Boho nie byłby taki wyraźny :)

    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne miejsce, piękna Ty no i M też niczego sobie ;) Twoja bluzeczka rewelacja :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna jest ta koronkowa obszerna bluzka! extra look

    OdpowiedzUsuń
  21. Greatb styling and beautil photos! Love the lace top! :)

    www.gamesoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. wow!
    ale fajnie Ci w takich boho klimatach!
    i przede wszystkim też jeansy typu bootcut bardzo Ci służą i świetnie odnajdują się w tej stylizacji!
    super!

    całusy!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oboje jesteście fantastyczni!! A ta bluzka jest cuuudownaaa <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękni jesteście <3
    Cudowne foty, wspaniali ludzie, stylówki na najwyższym poziomie! Uwielbiam i proszę o wspólną Waszą sesyjkę :]]]
    To było by coś - uściski ;-*

    OdpowiedzUsuń
  26. Oooo tak Ada ma rację, też z chęcią bym taką sesyjkę oglądnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Oboje świetnie wyglądacie :) No i ta Twoja torebka! Cudna!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja, ta azurkowa narzutka jest piekna!

    OdpowiedzUsuń
  29. nie będe się rozdrabniać, całość jest genialna! Zwłaszcza to cudo ażurowe w połączeniu ze spdoniami!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Victorio Beckham wyglądasz przepięknie! <3 Piękna bluzka!!! :*

    Pozdrawiam,
    www.katee-m.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  31. Amazing nails! :)

    www.anetesdomas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej............. Dziewczyno, a może powinniście pomyśleć o jakimś cyklu z modą męską ?? :)) Twój M naprawdę fajnie się prezentuje :) Nie chowaj go przed światem :)
    Co do Ciebie - bosko jak zawsze. Uwielbiam Twoją bluzkę, zwłaszcza w połączeniu z dzwonami i tą Twoją obłędną fryzurą. I chyba muszę się umówić z Twoją nail artist :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny look:) Piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow Ty jak i Twój facet wyglądacie rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Your white blouse is wonderful ! Your always have the perfect style :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Brakuje jeszcze Waszego zdjęcia razem! Świetnie byście się zgrali estetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny zestaw w ciekawym stylu! Torba jest genialna! <3

    OdpowiedzUsuń
  38. That top is amazing
    You look absolutely stunning

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ciekawa bluzka, piękne zdjęcia...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  40. Baaaardzo lubię Twoje warszawskie wstawki do modowych zdjęć :)
    www.morefashionlessvictim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. świetny hipisowski look!!! jestem pod wrażeniem, perfekcyjnie! :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Szałowo, jak zwykle bluzka piękna a pazura przewspaniałe dawno tak fajnyego połączenia nie widziałam!
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/04/not-so-little-black-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  43. i miejsce i stylizacja super :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Nic dodać, nic ująć! Rewelacyjnie wyglądasz! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zaniemówiłam... Pierwszym zdjęciem dostałam po twarzy...;) lol:P wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  46. Super zestaw, super para ;))

    OdpowiedzUsuń
  47. You look perfect, as always! Great tandem!

    OdpowiedzUsuń
  48. Kochana, uwielbiam cię w wydaniu Boho!! Ale pięknie

    pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  49. Stylizacja w klimacie Boho zawsze super! zdjęcia na najwyższym poziomie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Bluzka jest tu całym światem, przynajmniej moim :D wyglądasz świetnie! Do podobnej torebki robię juz podejście drugi rok i ciągle nie mogę się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  51. bardzo ciekawa bluzka i wygląda świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Fantastycznie wyglądasz i zdjęcia cudne, ale mnie najbardziej zauroczyły Twoje paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  53. jestes na maxa podobna do VB ;p to raz z dwa NIGDY w zyciu bym nie powiedziala,ze jestes mama juz ! wygladasz szalenie młodo ! swietny blog,duzo sie na nim dzieje i masz good taste ! :) ja dopiero zaczynam eskperymenty modowe,zapraszam : www.madebyred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. bluzka rzadzi w tej stylizacji! Rasz moge sie Ciebie spytac ile masz lat?

    OdpowiedzUsuń
  55. Jesteś zgrabna ale stylizacja nie przemawia do mnie. Moze dlatego ze to kompletnie nie mój styl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to raczej tak bywa niestety jak twoja do mnie choc kolorystyka piekna i proponuje normalne pozy ;)

      Usuń
    2. Rasz <3 ...no ale najważniejsze że zgrabna jesteś sesese ...U know what I mean :D

      Usuń
  56. Ty piękna, jesteś za piękna! <3

    OdpowiedzUsuń
  57. gdyby kurtka była z prawdziwej skóry byłoby mega, a tak trochę plastikiem wieje, bez kurtki jest moc:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Bluzka jest fantastyczna, bardzo mi się podoba :-) A paznokcie piękne, takie pozytywne :-) Oboje wyglądacie świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  59. ta bluzka jest przepiękna !!!

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność a ja się odwdzięczę. Pamiętaj jednak że jest cienka granica między krytyką a chamstwem, zawsze najbardziej negatywną ocenę można przytoczyć w sposób kulturalny i inteligentny.Zapraszam także na Fanpage http://www.facebook.com/RaszRush